Notice: Undefined index: product_id in /var/www/bizz.monolith.in.ua/catalog/model/catalog/article.php on line 22 Розумний плакат «Глибини океану» - Круїзний лайнер Symphony of the Seas

Круїзний лайнер Symphony of the Seas

Довжина: 361 м.

Ширина вздовж ватерлінії: 47,4 м.

Максимальна ширина: 66 м.

Висота: 72,5 м.

Водообсяг: 230 тис. т.

Крейсерська швидкість: 22 вузли (41 км/год).


Круїзний лайнер Symphony of the Seas (англ. «Симфонія морів»), побудований 2018 року, — четвертий корабель класу Oasis американської туристичної компанії Royal Caribbean International. Це найбільше пасажирське судно у світі обійшло за місткістю пасажирів усі сучасні й колишні кораблі. Висоту цього гіганта можна порівняти з висотою 25-поверхового будинку, а довжину — з довжиною трьох футбольних полів, якщо їх розташувати одне за одним. Вага лайнера становить 230 тис. т — це приблизно 50 навантажених поїздів!


Корабель було побудовано на верфі «Шантьє де л'Атлантік» у французькому Сен-Назері. На це пішло трохи більш як два роки і близько 1,3 млрд американських доларів. У березні 2018 року лайнер покинув верф і прибув у перший порт приписки — іспанську Барселону. У квітні того ж року судно здійснило свій перший круїзний рейс Середземним морем. Ближче до зими, в листопаді, лайнер перебрався до Карибського моря.


Капітан «Симфонії морів» Роб Гемпстед


Загалом на 18 палубах лайнера може розміститися майже 9 тис. осіб, з яких 2200 — обслуговуючий персонал. Керує цим великим штатом працівників капітан Роб Гемпстед, якого жартома називають «мером "Симфонії"». У його підпорядкуванні три департаменти — персонал палуб, інженерна служба і готельний сервіс.


На кораблі є все, що потрібно для комфортного відпочинку: аквапарк із водними гірками та басейнами, джакузі, спа- і фітнес-центри, казино, поле для гольфу, ковзанка, скеледром, повнорозмірний баскетбольний майданчик, симулятори серфінгу, амфітеатр і кінотеатри, дитячі й підліткові кімнати, клуби, ресторани та бари. Роботу 20 ресторанів забезпечують 60 кухарів із 45 країн. За тиждень на харчування гостей витрачається понад 350 т їжі. Окраса корабля — біонічний бар, де коктейлі для гостей змішують і розливають роботи.


Для любителів спорту вздовж усієї палуби простягнулася бігова доріжка, а екстремали можуть покататися на зиплайні на рівні дев'ятиповерхового будинку або спуститися з величезної гірки Ultimate Abyss заввишки 10 палуб. Для любителів природи на кораблі облаштовано Центральний парк, де висаджено близько 20 тис. тропічних рослин.

«Симфонія морів» нашпигована високими технологіями. Попри свої величезні розміри, судно на чверть економніше й ефективніше за інші лайнери. Завдяки силіконовій фарбі, якою покрито корабель, його поверхня слизька і гладка, а система повітряного змащування забезпечує йому можливість буквально линути на повітряних бульбашках. Для вироблення електроенергії використовується парогенератор, а прісна вода добувається з морської, що проходить фільтрацію, мінералізацію і перевірку кислотності. Потужна установка з очищення зливних вод збирає стоки з душових, камбуза, пральні та туалетів у накопичувальних танках, опісля механічно фільтрує з них увесь пластик і спалює його в інсинераторі. Наступний етап — біологічне очищення: бактерії у спеціальних резервуарах переробляють зібрані стоки, відтак вони проходять через систему водоспадів, крізь які впорскуються спеціальні полімери, що склеюють відходи життєдіяльності бактерій так, щоб їх можна було зібрати щіткою в окрему посудину. Завдяки подальшій додатковій фільтрації та кварцуванню вода виходить цілком прозорою і досить чистою для того, щоб її було можна скидати в океан. Щоб стоки не потрапили до потоку, що забирається на переробку під питну воду, скидання відбувається тільки на швидкості. Все, що було зібрано зі стоків, кілька разів вичавлюється і спалюється в інсинераторі.


Руху лайнерові надають три азиподи (поворотні рухові установки). Разом із ними під час маневрування в носі судна працюють болтрастери — додаткові силові установки, розташовані в трубах поперек корабля, щоб штовхати його в той чи інший бік. Завдяки цьому в порту лайнер не потребує допомоги буксирів — він сам швартується, сам відчалює. Від хитавиці його рятують розташовані ліворуч і праворуч під водою стабілізатори, схожі на великі висувні крила.


Системи безпеки продумано так, щоб у будь-якій ситуації, яку тільки можна собі уявити, судно було максимально захищене.


Сучасні технології й геній інженерної думки дали змогу створити плавучий куточок раю, призначений для відпочинку та розваг.


Ця стаття з крутого проєкту «Розумний плакат «Глибини океану»! Хочеш дізнатися про нього докладніше? Тоді тисни сюди!


А ще у нас є захоплюючі плакати «Сонячна система» і «Планета Земля».