Від Цицерона до Степури

Наше знайомство з Андрієм Степурою розпочалося ще 2016 року, коли ми напередодні Львівського форуму видавців запросили його на презентацію книжки «Пекельний тиждень» у якості спікера. Ви можете продивитися відео з тієї зустрічі.
Того ж року Андрій поділився з «Моноліт-Bizz» наміром написати книжку про ораторську майстерність. Частину рукопису автор надіслав нам уже в кінці 2017-го. Тоді там також були й посилання на публічні виступи різних промовців, які Степура задумував перетворити на QR-коди. Ми гідно оцінили такий новаторський підхід, бо, хоч і слідкуємо за останніми книжковими новинками, проте книжка з QR-кодами в самому тексті нам до цього не потрапляла в руки. Отже, ми радо взялися за роботу! Наш головний редактор Олександра Чепенко особисто листувалася з автором, уточнюючи кожен момент, який міг здатися спірним чи складним у виконанні. Тимчасом Андрій Степура дописував книжку й сайт, на якому зібрані всі відео, посилання на які були трансформовані в QR-коди: http://wowbook.in.ua. Спочатку робоча назва книжки була «Сучасна ораторська майстерність», але потім вирішили все ж таки використати більш гучну: «WOW-виступ по-українськи. Ноу-хау сучасного оратора».
А потім було ще багато-багато цікавого…
23.07.2018
Студія графічного дизайну та копірайтингу ColorSpace™ надіслала нам два варіанти обкладинки.
На обох — зображення статуї Цицерона, давньоримського політичного діяча і, що дуже важливо, видатного оратора. Це ж йому належить вислів: «О часи, о звичаї!» (O tempora, o mores!), — який ви точно чули або навіть учили напам’ять, якщо проходили курс латині.
Перший варіант здався нам більш виграшним, тому вирішили зупинитися на ньому й показали автору. Виявилося, що в Андрія Степури було своє бачення обкладинки, і його дизайнер також дещо підготував ;)
03.08.2018
Ми були раді такому ентузіазмові автора й вирішили провести голосування за обкладинку в Facebook та Instagram. Наші читачі проявили неабияку активність!
06.08.2018
Багато коментаторів писали про те, що обидві обкладинки їх не задовольняють цілком, тому ми пішли назустріч своїм читачам і спільно з автором запропонували нові варіанти.
Ось такий вигляд насправді мали замасковані Андрієм зображення книжки:
07.08.2018
Опублікували нові обкладинки й отримали неабиякий зворотний зв’язок від коментаторів, які ділилися своїми враженнями або просто голосували за 1-й чи 2-й варіант.
Також зробили пост в Instagram, де нашим фоловерам більше припала до смаку друга обкладинка.
Андрій Степура зробив репост публікації про повторний вибір обкладинки в Facebook, і на його сторінці також почалося палке обговорення.
Важливо сказати, що підписники дуже люблять автора, а тому переважна більшість з них проголосувала за першу обкладинку, з фотографією Андрія. Та якщо ви були уважними, то помітили, що фоловери нашої сторінки в Facebook теж частіше голосували саме за перший варіант.
15.08.2018
Ясна річ, після такого палкого обговорення обкладинок у соціальних мережах ми погодилися з думкою читачів, які хотіли бачити на обкладинці фото Андрія Степури! Тепер залишалася справа за малим, як здавалося спочатку, — доопрацювати обкладинку. Ви будете здивовані, дізнавшись, скільки деталей ми додавати й прибирали, а потім знову вносили зміни й відміняли їх…
17.08.2018
Паралельно також тестували QR-коди. Серед величезної кількості з них лише два відправляли читача до «неправильного» відео. Та це нічого, бо, помітивши помилки, наша команда швидко їх виправила.
Наприклад, QR-код, який відсилав нас до виступу Темпл Ґрандін, замінили.
20.08.2018
Ви, мабуть, думаєте, що ми обрали якийсь варіант обкладинки з тих трьох, що розглянули 15 серпня? Дарма, бо ми знову повернулися до початкового, у якому колір вигуку «WOW» переходить з червоного в синій, і вже обираємо, які частини обкладинки стануть лакованими.
Вирішили все ж таки покривати лаком логотип і «WOW», але це не точно ;)
Крім того, трішки «погралися» із кольорами та яскравістю обкладинки.
21.08.2018
Тепер у нас з’явилися нові ідеї щодо оформлення обкладинки. А коли ж іще, якщо книжку ось-ось треба здавати в друк?
Пробували також частину назви зафарбувати оранжевим, але цей варіант узагалі нікому не сподобався:
Після цього почалося обговорення в спільному чаті двох обкладинок-фіналістів:
Усе ж таки зупинилися на першому варіанті, бо нам він здався більш сучасним, ніж той, для якого було використано шрифт, схожий на старослов’янський:
22.08.2018
Ось ми й на фінішній прямій, уже можна повідомляти читачам про остаточний вигляд обкладинки.
Далі буде…
«WOW-виступ по-українськи. Ноу-хау сучасного оратора» можна замовити тут.