«Smart Reading»
«Smart Reading»

«Дочитаєш до 35-ї сторінки, зайди до мене!»
Такий простенький запис залишив генеральний директор однієї з компаній на 35-й сторінці кожного з п’ятдесяти примірників книжки «Від хорошого до величного», які він придбав для своїх ключових менеджерів.
Скільки з них зайшло?
Жодного!
Читання стає розкішшю,
доступною далеко не всім. При цьому ми втрачаємо можливість переймати ідеї з
розвитку бізнесу і вчимося найдорожчим та найдовшим способом — припускаючись
помилок.
Команда компанії «Smart Reading», яку заснував Михайло Іванов (так-так, той самий Іванов, який є одним з батьків-засновників видавництва «Манн, Іванов і Фербер»), придумала рішення!
Самарі — тексти, в яких у стислій формі розповідається про ключові ідеї кожної книжки. Вони не просто скорочують текст, а аналізують і збирають всю «сіль», яку автор старається донести до читача. Вони прочитали за вас гори нон-фікшн книжок і відібрали визначні, справді варті уваги.
Отже, хто ж вони головні винахідники й натхненники супернового типу книжок-самарі? Давайте знайомитися ближче.

Михайло Іванов — творець і натхненник Smart Reading.
Михайло Іванов — творець і натхненник компанії «Smart Reading», автор книжки «Посібник з маркетингу професійних послуг» та ін., учасник чемпіонату світу з довгого тріатлону у форматі Ironman.
Михайло привніс у «Smart Reading» свій досвід письменника, видавця й маркетолога, а також талант комунікатора та нетворкера. До проекту «Smart Reading» Михайло створив і 10 років керував видавництвом «Манн, Іванов та Фербер».
Читання й можливість ділитися цінною інформацією з людьми — давня пристрасть Михайла, і місія на даний момент — зробити корисну інформацію та цінні ідеї доступними для професіоналів і бізнесменів, які прагнуть розвитку!

Марія Горіна — головний редактор Smart Reading.
Марія Горіна — головний редактор і співзасновник компанії «Smart Reading», у минулому консультант з управління, топ-менеджер, підприємець, лідер практики Performance Management у Strategy Partners.