«Smartreading»

«Smartreading»

«Дочитаєш до 35-ї сторінки, зайди до мене!»

Такий простенький запис залишив генеральний директор однієї з компаній на 35-й сторінці кожного з п’ятдесяти примірників книжки «Від хорошого до величного», які він придбав для своїх ключових менеджерів.

Скільки з них зайшло? Жодного!

Читання стає розкішшю, доступною далеко не всім. При цьому ми втрачаємо можливість переймати ідеї з розвитку бізнесу і вчимося найдорожчим та найдовшим способом — припускаючись помилок.

Команда компанії Smartreading, яку заснував Михайло Іванов (так-так, той самий Іванов, який є одним з батьків-засновників видавництва «Манн, Іванов і Фербер»), придумала рішення! Саммарі — тексти, в яких у стислій формі розповідається про ключові ідеї кожної книжки. Вони не просто скорочують текст, а аналізують і збирають всю «сіль», яку автор старається донести до читача. Вони прочитали за вас гори нон-фікшн книжок і відібрали визначні, справді варті уваги. 


Книжки