Морін Шике

Морін Шике

Кар’єра Морін Шике воістину карколомна. Дівчина, що вивчала літературу в Єлі, подалася до Франції, аби стати стажером-маркетологом у L'Oreal Paris. За кілька років переїхала до Сполучених Штатів, де почала працювати у відділі продажів The Gap, і вельми успішно.

Згодом стала президентом Banana Republic. За її безпосередньої участі було запущено компанію Old Navy, прибутки якої за короткий час сягнули п’яти мільярдів доларів. У 2003-му Шике — керівний директор і президент американського напрямку Chanel, а з 2007 до 2016 року — генеральний директор компанії, бізнес якої за час її керівництва виріс утричі.

Звільнившись із Chanel, Морін нарешті знайшла час переосмислити свій без перебільшення колосальний досвід, результатом чого стала книжка «Без ярликів. Жіночий погляд на лідерство та успіх». Непідробна щирість, яскраві життєві ситуації, надзвичайно глибокі роздуми про місце жінки, та й узагалі творчої людини, яка прагне проявити себе, у сучасному світі, зробили книжку Морін Шике справжнім бестселером. 


Книжки