Чаклуємо над «БізнесМагами»

08 Червня 2017       views 1587


05.04.2017

Бажання видати дитячу розвиваючу книжку не давало спокою нам давно. І не просто розвиваючу, а книжку, яка навчила б підлітка самостійно заробляти. Волею долі ми познайомилися з Сергієм Щербаковим, відомим в Україні та країнах СНД автором книжок про маркетинг. Виявилося, що він написав книжку про підприємництво для дітей у співавторстві зі своєю матір’ю Наталією Щербаковою.




09.04.2017

Фабула майбутньої книжки в тому, що кожен може втілити свої заповітні мрії (навчившись самостійно заробляти), навіть якщо він не чарівник. «Це саме те, що потрібно», — подумали ми і взялися за роботу.



13.04.2017

Оскільки основна аудиторія видання — хлопчики та дівчатка віком від 7 до 13 років, книжку вирішили проілюструвати у вигляді коміксів.



14.04.2017

Головні герої — п’ятикласник Максим, який хотів бути схожим на Гаррі Поттера, і його приятелька Марійка — вийшли пречудовими.



22.04.2017

Робота йде повним ходом. Як завжди, дуже багато часу забирають узгодження з художником.



24.04.2017

Назва книги була запропонована самим автором і знайшла загальну підтримку в колективі редакції. На наш погляд, вона відображає суть оповідання! :) Відділ верстки «приміряє» різні формати подання тексту майбутнього шедевра.




03.05.2017

Робота над обкладинкою завжди потребує особливої уваги, а поточне видання тим паче! Художник почав втілювати задуману головним редактором концепцію.




07.05.2017

Весь хід робіт узгоджується з автором Сергієм Щербаковим. Намагаємося дослухатися та враховувати побажання. Багато з них дуже цінні, за що йому велике спасибі!



12.05.2017

Затверджено перші фрагменти вставок-коміксів. Щиро сподіваємося, що нам вдасться зробити історію не тільки пізнавальною, а й захоплюючою!



16.05.2017

Початковий варіант заголовного шрифту на обкладинку було вирішено замінити на більш простий, але при цьому максимально розбірливий і такий, що добре читається. Не можна експериментувати із зором діточок!



21.05.2017

Перебрали безліч варіантів виконання обкладинки.

 



23.05.2017

Весело спостерігати за перетвореннями головного героя у дзеркалі :) Варіант із сонцезахисними окулярами відкинули, бо він додає Максиму крутості, але не ґрунтовності, а це не наша мета.




30.05.2017

Та ба! Громадськість яро забракувала обкладинку. З багатьма коментарями ми погоджуємося, тому беремося усе переробляти разом із автором.




02.06.2017

Усі з ентузіазмом долучилися до процесу обговорення. Варіанти реалізації/виправлень/дороблень надсилають навіть у вигляді готових елементів.




05.06.2017

Блок книжки майже повністю готовий. Чого, на жаль, не скажеш про оформлення!

 



08.06.2017

Ми твердо вирішили битися над оформленням до останнього. І нехай навіть роботи над книжкою затягнуться — у результаті вийде видання, за яке нікому не буде соромно! Така книжка просто не може бути посередньою.



12.06.2017

Події розгортаються як у гостросюжетному фільмі. Автор підготував варіант обкладинки самостійно, але й цей ескіз зустріли масою коментарів. Чимало конструктивних, але не всі позитивні.

Нам подобається новий варіант обкладинки, хоча деякі моменти ми виконали б трохи інакше. При цьому така активність громадськості ще більш підстьобнула в нас професійний інстинкт, і тепер ми вже не можемо здатися просто так!

Долучили до роботи стороннє агентство та розпочали розробку абсолютно нового варіанта. За підсумком запустимо голосування — і нехай переможе найсильніший! :)



14.06.2017

До нашого челенджу долучилася господиня Гуся — чудова Надія Кушнір. Іноді проблема — це початок чогось грандіозного! Будемо намагатися щосили відстоювати своє світле ім’я :)




16.06.2017

Наші нові друзі — харківська студія ColorSpace — постаралися на славу та викотили аж два варіанти обкладинки з абсолютно різними рішеннями.

 

Не скажемо, який саме варіант нам подобається більше. Навіть всередині редакції розгорілися палкі спори.

Розмістили всі «обновки» у соцмережах. Затаївши подих чекаємо на реакцію автора та громадськості! Тишком-нишком вимальовується цілий челендж. Запрошуємо всіх охочих підтримати вподобану обкладинку лайком!




26.06.2017

Настав вирішальний момент. Із двох варіантів обкладинки залишиться тільки один. Який? Чекаємо на результати народного голосування затамувавши подих…




27.06.2017

Голосування не просто бурхливе, а неначе лавина. Таке відчуття, що ніхто не оминув публікацію. Поки що рано говорити про результати, бо до завершення залишається ціла доба, і все ще може змінитися. Дискусія розгорається і в стінах нашого дружного видавництва. Причому запал спору та змагання передався також близьким людям усіх «монолітовців».




30.06.2017

Нарешті народним голосуванням визначили обкладинку-переможницю. Це чорно-жовтий варіант — і тепер ми знаємо «БізнесМагів» в обличчя :) А також визначилися переможці, які першими назвали виграшну обкладинку. Це Дарина Гор, Анна Полякова та Інна Бикова. Кожна з них отримає у подарунок екземпляр книги. Вітаємо!




06.07.2017

Фінальний штрих — вибір одного з двох варіантів форзаца. А тим часом відкрилося передзамовлення на книжку у нашого партнера — інтернет-магазину BizLit.

 



11.07.2017

Книжку відправлено до друкарні. Чекаємо появи на світ нашого дитя 15 серпня!




07.08.2017

Ще до свого виходу книжка викликала велику зацікавленість у громадськості, що дуже тішить. Додрукарський варіант видання ми відправили кільком популярним інтернет-ресурсам. Український інтернет-журнал AIN.UA та портал WoMo відреагували на появу «Бізнесмагів» чудовими статтями.


«Бізнесмаги»: книга, которая поможет ребенку стать миллионером (AIN.UA)

WoMo-книга: Бізнесмаги (WoMo)

Просвещенья дух: 28 детских книг, которые увлекут наукой, техникой, бизнесом (WoMo)



16.08.2017

Вітаємо усіх, хто з нетерпінням чекав на цю подію! Друкована версія «Бізнесмагів» вже у продажу. Дуже хвилюємося, адже хочемо, щоб юні читачі — майбутні бізнесмени, а також їхні батьки неодмінно вподобали цю чудову книжку від Сергія Щербакова і Наталії Щербакової. Яскрава тверда обкладинка, мальовничі ілюстрації, закладка-ляссе і, звичайно, захоплюючий зміст — те, що не дозволить пройти повз цього видання. Відзначимо, книжку надруковано на папері, що зменшує контрастність сприйняття тексту і призначений для друку дитячих видань. Зустрічайте це україномовне видання та допомагайте своїм дітям бути успішними!

  


31.08.2017

Невеличкий відео-звіт з автограф-сесії Сергія та Наталії Щербакових, які подарували українським читачам від 7 до 14 років можливість знайти в собі силу та здібності до ведення своєї справи навіть у такому юному віці. Автори розповіли, що ж сподвигло їх почати роботу над книжкою "Бізнесмаги", та тепло поспілкувалися з аудиторією.

Твоя дитина теж має бути успішною!)













Радимо прочитати