Бренд — це ви!
Люди купують не лише ваш продукт, вони купують вас самих.
«Усе про них» Брюса Теркела — книжка для того, хто хоче досягти успіху у сфері брендингу!
Ми виріши випустити «Усе про них», бо знаємо, як важко буває знайти підхід до споживачів, а тому хочемо, щоб наші читачі ніколи не мали таких труднощів. Про що ж книжка? Красномовно й детально виклав суть «Усе про них» Олексій Чупа, який займався перекладом.
Крім того, ми ж ще й обкладинку обирали. Традиційно звернулися до студії графічного дизайну ColorSpace™, яка надала нам два варіанти обкладинки:
Більшість представників нашого редакційно-видавничого колективу проголосувала за ту, що з парасолькою. Перший варіант здався схожим на дитячу книжку про пінгвінів. А коли б ви побачили ту обкладинку, то про що подумали б? Чи не про те, що в книжці йтиметься про милих тваринок, жителів Антарктики? :) Отже, рішення було ухвалено.
У цей же час ми зв’язалися з Брюсом Теркелом і надіслали йому обкладинку. Автор відтак зробив пост на своїй сторінці в Instagram про вихід його книжки українською.
«Усе про них» можна замовити тут.
Більше новин про книжки видавництва на нашій сторінці в Facebook.
Радимо прочитати
Радимо прочитати
- Контроль емоцій: прості кроки до щастя
- Корисне харчування: Як зміни у раціоні поліпшують життя
- Штучний інтелект: як він змінює наш світ
- Розвиток стосунків у формуванні особистості підлітка
- Тайм менеджмент: Необхідна навичка сучасності
- Азбука, абетка чи алфавіт?
- Плідна праця видавництва в умовах військового часу
- Затребувані професії майбутнього. Фантастика чи реальність?
- Діти майбутнього: що дійсно знадобиться дитині для успіху?
- Японські принципи розвитку дитини тепер і в Україні!
- Секрети успішного дорослішання
- Чого не вчать у школі?
- Книжковий релакс для матусь
- Секрети зіркового подружжя
- Захоплива подорож у різні куточки світу
- Граємось і навчаємось
- Популярний персонаж Мулле Мек заговорить українською
- Про екологічний спосіб життя і усвідомлене споживання
- Як народилася книжка «Я у своєму житті»
- Від першого мільйона до першого марафону
- «Бики» й «Олені». Як спілкуватися з «побутовими психами»
- «Між Треба та Хочу»
- На шляху до розквіту: Іцхак Адізес про труднощі компаній
- Ілюструючи нон-фікшн: 5 питань до ілюстраторки Маргарити Вінклер
- 45 ТАТУЮВАНЬ ЗА 45 ДНІВ
- Про Грицика, Муху й зміну іміджу
- Від Цицерона до Степури
- Від бутона до квітки
- IForum: головна IT-подія року!
- Як ми ліпили «Пластилін»
- Відчуй дитинство на смак
- Народження «Пиши»: від ідеї до книжки
- Уперше! Бестселери Ігоря Манна українською!
- Креативне письмо, або як схопити ідею за хвіст
- Морозиво з гірчинкою
- Редакційна «команда команд» у творчому пошуку
- «Харизма лідера»: розвінчування міфів
- Стрічають по обкладинці! Нове лице для «Тепер!» Еріка Ларссена
- Чаклуємо над «БізнесМагами»
- Як це було, або «Камасутра» по-українськи
- «Тепер!»: нова книжка Еріка Ларссена про вихід з «матриці»
- Ерік Бертран Ларссен — норвезький «екзорцист»