Від Цицерона до Степури
Наше знайомство з Андрієм Степурою розпочалося ще 2016 року, коли ми напередодні Львівського форуму видавців запросили його на презентацію книжки «Пекельний тиждень» у якості спікера. Ви можете продивитися відео з тієї зустрічі.
Але до того він уже почав писати свою книжку «WOW-виступ по-українськи».
01.09.2016
Першого вересня 2016 року Андрій Степура заявив на своїй сторінці у Facebook про те, що збирається написати книжку про ораторську майстерність.
Андрій продовжує написання книжки, а також вирішує проходити «пекельний тиждень» за методологією Еріка Бертрана Ларссена.
Андрій проходить «пекельний тиждень» і ділиться враженнями про нього.
12.09.2016
Триває дванадцятий день, як Андрій Степура почав писати книжку, й сьомий, завершальний день «пекельного тижня». За методологією Еріка Бертрана Ларссена, останнього дня учасники випробування підбивають підсумки прожитого. Хоча в цій публікації зачіпається сумна тема смерті, проте думки, які вона породжує, можуть поліпшити життя.
22.09.2016
Автор звітує про роботу над книжкою та сподівається, що його творіння скоро побачить світ. Тоді Андрій ще не знав, скільки тексту він буде додавати до змісту, змінювати й удосконалювати. Як нам відомо тепер, Степура проявив неабиякий ентузіазм: він постійно покращував текст, робив його якомога доступнішим та інформативнішим для читача. Андрій Степура — чудовий приклад особистості, яка не буде задовольнятися малим, а завжди прагнутиме більшого.
Того ж року Андрій поділився з «Моноліт-Bizz» наміром написати книжку про ораторську майстерність. Частину рукопису автор надіслав нам уже в кінці 2017-го. Тоді там також були й посилання на публічні виступи різних промовців, які Степура задумував перетворити на QR-коди. Ми гідно оцінили такий новаторський підхід, бо, хоч і слідкуємо за останніми книжковими новинками, проте книжка з QR-кодами в самому тексті нам до цього не потрапляла в руки. Отже, ми радо взялися за роботу! Наш головний редактор Олександра Чепенко особисто листувалася з автором, уточнюючи кожен момент, який міг здатися спірним чи складним у виконанні. Тимчасом Андрій Степура дописував книжку й сайт, на якому зібрані всі відео, посилання на які були трансформовані в QR-коди: http://wowbook.in.ua. Спочатку робоча назва книжки була «Сучасна ораторська майстерність», але потім вирішили все ж таки використати більш гучну: «WOW-виступ по-українськи. Ноу-хау сучасного оратора».
А потім було ще багато-багато цікавого…
23.07.2018
Студія графічного дизайну та копірайтингу ColorSpace™ надіслала нам два варіанти обкладинки.
На обох — зображення статуї Цицерона, давньоримського політичного діяча і, що дуже важливо, видатного оратора. Це ж йому належить вислів: «О часи, о звичаї!» (O tempora, o mores!), — який ви точно чули або навіть учили напам’ять, якщо проходили курс латині.
Перший варіант здався нам більш виграшним, тому вирішили зупинитися на ньому й показали автору. Виявилося, що в Андрія Степури було своє бачення обкладинки, і його дизайнер також дещо підготував ;)
03.08.2018
Ми були раді такому ентузіазмові автора й вирішили провести голосування за обкладинку в Facebook та Instagram. Наші читачі проявили неабияку активність!
06.08.2018
Багато коментаторів писали про те, що обидві обкладинки їх не задовольняють цілком, тому ми пішли назустріч своїм читачам і спільно з автором запропонували нові варіанти.
Ось такий вигляд насправді мали замасковані Андрієм зображення книжки:
07.08.2018
Опублікували нові обкладинки й отримали неабиякий зворотний зв’язок від коментаторів, які ділилися своїми враженнями або просто голосували за 1-й чи 2-й варіант.
Також зробили пост в Instagram, де нашим фоловерам більше припала до смаку друга обкладинка.
Андрій Степура зробив репост публікації про повторний вибір обкладинки в Facebook, і на його сторінці також почалося палке обговорення.
Важливо сказати, що підписники дуже люблять автора, а тому переважна більшість з них проголосувала за першу обкладинку, з фотографією Андрія. Та якщо ви були уважними, то помітили, що фоловери нашої сторінки в Facebook теж частіше голосували саме за перший варіант.
15.08.2018
Ясна річ, після такого палкого обговорення обкладинок у соціальних мережах ми погодилися з думкою читачів, які хотіли бачити на обкладинці фото Андрія Степури! Тепер залишалася справа за малим, як здавалося спочатку, — доопрацювати обкладинку. Ви будете здивовані, дізнавшись, скільки деталей ми додавати й прибирали, а потім знову вносили зміни й відміняли їх…
17.08.2018
Паралельно також тестували QR-коди. Серед величезної кількості з них лише два відправляли читача до «неправильного» відео. Та це нічого, бо, помітивши помилки, наша команда швидко їх виправила.
Наприклад, QR-код, який відсилав нас до виступу Темпл Ґрандін, замінили.
20.08.2018
Ви, мабуть, думаєте, що ми обрали якийсь варіант обкладинки з тих трьох, що розглянули 15 серпня? Дарма, бо ми знову повернулися до початкового, у якому колір вигуку «WOW» переходить з червоного в синій, і вже обираємо, які частини обкладинки стануть лакованими.
Вирішили все ж таки покривати лаком логотип і «WOW», але це не точно ;)
Крім того, трішки «погралися» із кольорами та яскравістю обкладинки.
21.08.2018
Тепер у нас з’явилися нові ідеї щодо оформлення обкладинки. А коли ж іще, якщо книжку ось-ось треба здавати в друк?
Пробували також частину назви зафарбувати оранжевим, але цей варіант узагалі нікому не сподобався:
Після цього почалося обговорення в спільному чаті двох обкладинок-фіналістів:
Усе ж таки зупинилися на першому варіанті, бо нам він здався більш сучасним, ніж той, для якого було використано шрифт, схожий на старослов’янський:
22.08.2018
Ось ми й на фінішній прямій, уже можна повідомляти читачам про остаточний вигляд обкладинки.
Далі буде…
«WOW-виступ по-українськи. Ноу-хау сучасного оратора» можна замовити тут.