Уперше! Бестселери Ігоря Манна українською!
Ігор Манн — відомий спікер, автор, видавець і маркетер (не плутати з маркетологом, який має теоретичні знання, а не практичні навички з маркетингу!). Насамперед Ігор Манн — це людина, яка зуміла досягти позитивних результатів у всіх справах, за які вона бралася. Його біографія — це історія успіху. Автор написав і випустив чимало книжок про маркетинг, більшість яких стали бестселерами.
Ми плануємо видати дві популярні книжки Ігоря Манна — «Номер 1» і «Маркетинг без бюджету», щоб українські читачі теж мали можливість почерпнути з них знання, які стануть у пригоді, коли вони захочуть удосконалити свої бізнес-навички, скориставшись тим набором ефективних інструментів, що запропонував автор.
Отже, як і завжди, коли ми плануємо надрукувати якусь книжку, то беремося за її зовнішній вигляд, який, хто б що не говорив, а все-таки має значення для читачів. Спочатку ми подивилися, як видавництво «МІФ» оформило ці книжки.
Нам сподобався підхід дизайнерів до оздоблення обкладинок, проте ми вирішили створити власні, які б більше відповідали нашим уявленням про ці дві книжки. Щоб обрати гарні «обличчя» для творінь Манна, ми влаштували обговорення у спільному чаті, де кожен учасник нашого редакційно-видавничого колективу міг запропонувати свою ідею. Зрештою, на словах і за допомогою зображень ми визначили варіанти обкладинок. Своїми задумами поділилися зі студією ColorSpace™, яка нам допомогла перенести книжкову «одежу» зі світу ідей у світ речей. :)
Спочатку обирали оформленням для «Номер 1». Ми мали одразу три варіанти, і кожен з них нам по-своєму подобався, проте зупинитися треба було лише на одному.
І ми обрали перший, дещо вдосконаливши його.
Отримали від ColorSpace™ два варіанти обкладинки для книжки «Маркетинг без бюджету».
Чорна обкладинка дещо гнітить своєю похмурістю, тому більшості з нас припало до душі оформлення в блакитних тонах. Проте воно також не зовсім відповідало задуму: хотілося, щоб обкладинка уособлювала свіжість ідей автора й була приємною для ока. Так з’явився третій варіант — із яблуком. Бо що ж може зрівнятися зі свіжістю кольору соковитого зеленого яблука?
Ця обкладинка була затверджена. :)
Чекаємо з нетерпінням, коли вже можна буде потримати ці дві чудові книжки в руках. Слідкуйте за нашими новинами, щоб дізнатися першими про те, коли «Номер 1» і «Маркетинг без бюджету» вийдуть у світ українською мовою!
Читайте також: Редакційна "команда команд" у творчому пошуку
Радимо прочитати
Радимо прочитати
- Контроль емоцій: прості кроки до щастя
- Корисне харчування: Як зміни у раціоні поліпшують життя
- Штучний інтелект: як він змінює наш світ
- Розвиток стосунків у формуванні особистості підлітка
- Тайм менеджмент: Необхідна навичка сучасності
- Азбука, абетка чи алфавіт?
- Плідна праця видавництва в умовах військового часу
- Затребувані професії майбутнього. Фантастика чи реальність?
- Діти майбутнього: що дійсно знадобиться дитині для успіху?
- Японські принципи розвитку дитини тепер і в Україні!
- Секрети успішного дорослішання
- Чого не вчать у школі?
- Книжковий релакс для матусь
- Секрети зіркового подружжя
- Захоплива подорож у різні куточки світу
- Граємось і навчаємось
- Популярний персонаж Мулле Мек заговорить українською
- Про екологічний спосіб життя і усвідомлене споживання
- Як народилася книжка «Я у своєму житті»
- Від першого мільйона до першого марафону
- «Бики» й «Олені». Як спілкуватися з «побутовими психами»
- «Між Треба та Хочу»
- На шляху до розквіту: Іцхак Адізес про труднощі компаній
- Ілюструючи нон-фікшн: 5 питань до ілюстраторки Маргарити Вінклер
- 45 ТАТУЮВАНЬ ЗА 45 ДНІВ
- Про Грицика, Муху й зміну іміджу
- Від Цицерона до Степури
- Від бутона до квітки
- Бренд — це ви!
- IForum: головна IT-подія року!
- Як ми ліпили «Пластилін»
- Відчуй дитинство на смак
- Народження «Пиши»: від ідеї до книжки
- Креативне письмо, або як схопити ідею за хвіст
- Морозиво з гірчинкою
- Редакційна «команда команд» у творчому пошуку
- «Харизма лідера»: розвінчування міфів
- Стрічають по обкладинці! Нове лице для «Тепер!» Еріка Ларссена
- Чаклуємо над «БізнесМагами»
- Як це було, або «Камасутра» по-українськи
- «Тепер!»: нова книжка Еріка Ларссена про вихід з «матриці»
- Ерік Бертран Ларссен — норвезький «екзорцист»