Уперше! Бестселери Ігоря Манна українською!
4195Ігор Манн — відомий спікер, автор, видавець і маркетер (не плутати з маркетологом, який має теоретичні знання, а не практичні навички з маркетингу!). Насамперед Ігор Манн — це людина, яка зуміла досягти позитивних результатів у всіх справах, за які вона бралася. Його біографія — це історія успіху. Автор написав і випустив чимало книжок про маркетинг, більшість яких стали бестселерами.

Ми плануємо видати дві популярні книжки Ігоря Манна — «Номер 1» і «Маркетинг без бюджету», щоб українські читачі теж мали можливість почерпнути з них знання, які стануть у пригоді, коли вони захочуть удосконалити свої бізнес-навички, скориставшись тим набором ефективних інструментів, що запропонував автор.
Отже, як і завжди, коли ми плануємо надрукувати якусь книжку, то беремося за її зовнішній вигляд, який, хто б що не говорив, а все-таки має значення для читачів. Спочатку ми подивилися, як видавництво «МІФ» оформило ці книжки.

Нам сподобався підхід дизайнерів до оздоблення обкладинок, проте ми вирішили створити власні, які б більше відповідали нашим уявленням про ці дві книжки. Щоб обрати гарні «обличчя» для творінь Манна, ми влаштували обговорення у спільному чаті, де кожен учасник нашого редакційно-видавничого колективу міг запропонувати свою ідею. Зрештою, на словах і за допомогою зображень ми визначили варіанти обкладинок. Своїми задумами поділилися зі студією ColorSpace™, яка нам допомогла перенести книжкову «одежу» зі світу ідей у світ речей. :)
Спочатку обирали оформленням для «Номер 1». Ми мали одразу три варіанти, і кожен з них нам по-своєму подобався, проте зупинитися треба було лише на одному.



І ми обрали перший, дещо вдосконаливши його.

Отримали від ColorSpace™ два варіанти обкладинки для книжки «Маркетинг без бюджету».


Чорна обкладинка дещо гнітить своєю похмурістю, тому більшості з нас припало до душі оформлення в блакитних тонах. Проте воно також не зовсім відповідало задуму: хотілося, щоб обкладинка уособлювала свіжість ідей автора й була приємною для ока. Так з’явився третій варіант — із яблуком. Бо що ж може зрівнятися зі свіжістю кольору соковитого зеленого яблука?

Ця обкладинка була затверджена. :)
Чекаємо з нетерпінням, коли вже можна буде потримати ці дві чудові книжки в руках. Слідкуйте за нашими новинами, щоб дізнатися першими про те, коли «Номер 1» і «Маркетинг без бюджету» вийдуть у світ українською мовою!
Читайте також: Редакційна "команда команд" у творчому пошуку
Радимо прочитати

238
257
737
917
837
926
1066
906
1062
1037
1283
7869
1618
2413
2503
2376
30305
1958
3314
2848
4165
3341
3051
2679
3242
2749
2435
2927
3355
3039
4124
3692
4358
3636
4314
4124
4141
5781
3823
3680
4355
3965
4354
4227
3996
3938
4208
6215
4394
5073
6484
4289
5474Радимо прочитати
- Дім для мене, а не я для дому
- Навички коучингу: чому запитання ефективніші за поради
- Лідерство усюди: від домашніх клопотів до великих стратегій
- Мінізвички: як досягти великої мети маленькими кроками
- Оптимізм чи «рожеві окуляри»: як мислити позитивно без ілюзій
- Секрет сталевої витривалості
- Прокрастинація й дофамін: як навчитися зберігати фокус
- Вигорів, бо старався
- Чотири роки роботи, сотні ідей та одна гра
- Завтра починається сьогодні: гнучкість мислення веде до успіху
- Криптовалюта і блокчейн: давайте розбиратись разом!
- Контроль емоцій: прості кроки до щастя
- Корисне харчування: Як зміни у раціоні поліпшують життя
- Штучний інтелект: як він змінює наш світ
- Розвиток стосунків у формуванні особистості підлітка
- Тайм менеджмент: Необхідна навичка сучасності
- Азбука, абетка чи алфавіт?
- Плідна праця видавництва в умовах військового часу
- Затребувані професії майбутнього. Фантастика чи реальність?
- Діти майбутнього: що дійсно знадобиться дитині для успіху?
- Японські принципи розвитку дитини тепер і в Україні!
- Секрети успішного дорослішання
- Чого не вчать у школі?
- Книжковий релакс для матусь
- Секрети зіркового подружжя
- Захоплива подорож у різні куточки світу
- Граємось і навчаємось
- Популярний персонаж Мулле Мек заговорить українською
- Про екологічний спосіб життя і усвідомлене споживання
- Як народилася книжка «Я у своєму житті»
- Від першого мільйона до першого марафону
- «Бики» й «Олені». Як спілкуватися з «побутовими психами»
- «Між Треба та Хочу»
- На шляху до розквіту: Іцхак Адізес про труднощі компаній
- Ілюструючи нон-фікшн: 5 питань до ілюстраторки Маргарити Вінклер
- 45 ТАТУЮВАНЬ ЗА 45 ДНІВ
- Про Грицика, Муху й зміну іміджу
- Від Цицерона до Степури
- Від бутона до квітки
- Бренд — це ви!
- IForum: головна IT-подія року!
- Відчуй дитинство на смак
- Як ми ліпили «Пластилін»
- Народження «Пиши»: від ідеї до книжки
- Креативне письмо, або як схопити ідею за хвіст
- Морозиво з гірчинкою
- Редакційна «команда команд» у творчому пошуку
- «Харизма лідера»: розвінчування міфів
- Стрічають по обкладинці! Нове лице для «Тепер!» Еріка Ларссена
- Чаклуємо над «БізнесМагами»
- Як це було, або «Камасутра» по-українськи
- «Тепер!»: нова книжка Еріка Ларссена про вихід з «матриці»
- Ерік Бертран Ларссен — норвезький «екзорцист»
